Fantastisch! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carel Gelder - WaarBenJij.nu Fantastisch! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carel Gelder - WaarBenJij.nu

Fantastisch!

Door: carelbonaire

Blijf op de hoogte en volg Carel

29 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Onder deze titel had ik voor vandaag vele stukjes kunnen schrijven. Uiteindelijk gaat deze "hoofdprijs" naar het carnavalsfeest gisteravond. Desalniettemin een korte opsomming wat het ook had kunnen zijn;

Fantastisch is het natuurlijk dat Feyenoord net van Ajax heeft gewonnen met 4-2.
Guidetti man of the match, maar voor mij Clasie in Oranje!

Fantastisch was ook de tennis marathonfinale tussen Djokovic en Nadal die ik na het voetbal heb afgekeken.

Fantastisch was zeker niet mijn salsaoptreden van gisteravond haha. Wel een leuke 3-daagse workshop, maar geloof niet dat ik in aanmerking kom voor goud.

Fantastisch is het wel dat ik vanavond Wessel zijn verjaardag hier kan vieren. 44 jaar alweer ouwe. Hij landt om 20.00 uur en daarna lekker hapje eten!

Fantastisch blijft natuurlijk wel het klimaat hier, maar ja ook dat begint te wennen en ervaar je als zodanig niet meer als uitzonderlijk.

Nee echt fantastisch en uitzonderlijk was het feest gisteravond georganiseerd door een van de vele caranavalsverenigingen hier.
Ruim 400 mensen die onder het motto "back to the eighties" de hele avond gedanst, gezongen en gefeest hebben. Wat een geweldige ambiance!!!

Na een half uurtje disco muziek werd gelukkig snel het thema losgelaten en was het non-stop caribische feestmuziek.
Zelden zo'n feestende hossende vrolijke massa gezien!

Begrijp je meteen waarom carnaval (sorry Guus) in de buurt van Zuid Amerika thuishoort.

Dat belooft nog wat de komende weken, want vanaf nu is er dagelijks wel iets te doen.

Wordt vervolgd.

Groet vanaf een fantastisch Bonaire,

Carel

• 29 Januari 2012 - 16:59

J.meijer:

Ja, een fantastische Zondag!!!Ook wij hebben genoten!! Maar niet zoals jij met al dat carnaval.!!! Heerlijk hoor??? Gr. de JoJo,s.