Uitzicht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carel Gelder - WaarBenJij.nu Uitzicht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carel Gelder - WaarBenJij.nu

Uitzicht

Door: carelbonaire

Blijf op de hoogte en volg Carel

17 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Elke ochtend neem ik dezelfde route langs de kust naar mijn werk. Niet dat deze het snelste is, maar omdat het fantastische uitzicht gewoon nooit zal wennen. De serene rust,de prachtige blauwe zee, de zeilbootjes, joggers, vissers, de mooie lucht en de heerlijke ochtendzon maken het elke dag weer een feest om langsheen te rijden. Vanochtend realiseerde ik me dat maar weer eens en dus reden genoeg om dit blog er mee te beginnen!!

Compleet is het directieteaam sinds gisteren ook. De laatste directeur is binnen en neemt dus ook mijn taken als waarnemer Bedrijfsvoering over. Eerlijk gezegd heeft dit mij de afgelopen maanden toch een hoop werk bezorgd. In een nieuwe organisatie met nieuwe directie, bezwaren, verhuizingen, onzekerheden etc. wordt er toch veelal gekeken naar hoe de ondersteunde diensten werken. Het er even bij doen en waarnemen is dus in de praktijk een hele klus.
Onder bedrijfsvoering vallen hier: Personeelszaken, ICT, Financien, Interne Zaken, Post&Archief, Communicatie en Juridische Zaken. Genoeg werk te doen dus!
Gelukkig valt dit weg nu en kan ik mij gaan richten op het doorontwikkelen van het Directiemodel en het Masterplan Bonaire.

Vanavond wederom een Raadsvergadering met het Bestuursprogramma op de agenda. Beloofd weer een hele strijd te gaan worden. Ben benieuwd.

Hierover zal ik morgen zeker een stukje schrijven. Uiteindelijk bepaalt dit programma voor een groot gedeelte wat er gedaan moet worden binnen deze organisatie de komende jaren.

Tot morgen.

Groet Carel

  • 17 April 2012 - 21:18

    Erwin Persad:

    Leuk om te lezen dat er vooruitgang wordt geboekt in de ontwikkeling van de organisatie. Ik hoor graag van je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Werken op de Antillen

Recente Reisverslagen:

26 April 2012

Dia de Rincon

25 April 2012

Kabinet

23 April 2012

Cruiseseizoen

19 April 2012

Stroom

17 April 2012

Uitzicht
Carel

Actief sinds 12 Nov. 2011
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 36886

Voorgaande reizen:

13 November 2011 - 15 Juni 2012

Werken op de Antillen

Landen bezocht: