Uitzicht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carel Gelder - WaarBenJij.nu Uitzicht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carel Gelder - WaarBenJij.nu

Uitzicht

Door: carelbonaire

Blijf op de hoogte en volg Carel

17 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Elke ochtend neem ik dezelfde route langs de kust naar mijn werk. Niet dat deze het snelste is, maar omdat het fantastische uitzicht gewoon nooit zal wennen. De serene rust,de prachtige blauwe zee, de zeilbootjes, joggers, vissers, de mooie lucht en de heerlijke ochtendzon maken het elke dag weer een feest om langsheen te rijden. Vanochtend realiseerde ik me dat maar weer eens en dus reden genoeg om dit blog er mee te beginnen!!

Compleet is het directieteaam sinds gisteren ook. De laatste directeur is binnen en neemt dus ook mijn taken als waarnemer Bedrijfsvoering over. Eerlijk gezegd heeft dit mij de afgelopen maanden toch een hoop werk bezorgd. In een nieuwe organisatie met nieuwe directie, bezwaren, verhuizingen, onzekerheden etc. wordt er toch veelal gekeken naar hoe de ondersteunde diensten werken. Het er even bij doen en waarnemen is dus in de praktijk een hele klus.
Onder bedrijfsvoering vallen hier: Personeelszaken, ICT, Financien, Interne Zaken, Post&Archief, Communicatie en Juridische Zaken. Genoeg werk te doen dus!
Gelukkig valt dit weg nu en kan ik mij gaan richten op het doorontwikkelen van het Directiemodel en het Masterplan Bonaire.

Vanavond wederom een Raadsvergadering met het Bestuursprogramma op de agenda. Beloofd weer een hele strijd te gaan worden. Ben benieuwd.

Hierover zal ik morgen zeker een stukje schrijven. Uiteindelijk bepaalt dit programma voor een groot gedeelte wat er gedaan moet worden binnen deze organisatie de komende jaren.

Tot morgen.

Groet Carel

• 17 April 2012 - 21:18

Erwin Persad:

Leuk om te lezen dat er vooruitgang wordt geboekt in de ontwikkeling van de organisatie. Ik hoor graag van je.